Welkom in Denemarken Suus! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu Welkom in Denemarken Suus! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu

Welkom in Denemarken Suus!

Door: Evi

Blijf op de hoogte en volg Evi

29 Augustus 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Weer een weekje voorbij, over 4 maanden ben ik alweer thuis. En ook mijn vlucht is al geboekt voor het weekendje in NL, ofja nadat ik dit geschreven heb ga ik boeken.

De week op de uni ging heel snel voorbij. Ik heb veel aan mijn verslag kunnen werken, dus die is ook al bijna af :)
Maria had deze week haar presentatie tijdens de DRA summerschool, en ik mocht mee. Het was op donderdag voor alle PhD studenten en vrijdag was alleen voor de 3e jaars PhD studenten. Maria had de wedstrijd "beste presentatie' gewonnen.
Donderdag heb ik dus alleen maar gegeten nog meer nieuwe mensen leren kennen en een super leuke en heel lange dag gehad. De dag was inclusief ontbijt, lunch en diner en heel de dag door stonden er cakejes, koekjes en overal lag fruit. En de dag werd natuurlijk goed afgesloten met een halve liter in een Engelse pub.
Die avond speelde het team van Herning tegen Southern voor de Europa league en zijn door, dus het was een groot feest voor de Denen want dit was het allereerste team wat Europees voetbal heeft gespeeld.

De hele week was er al een groot evenement in de stad, de DHL run. Het is een grote estafette. Een team bestaat uit 5 mensen en die rennen allemaal 5 kilometer. Het is een wedstrijd onder de bedrijven en scholen.
De uni moest vrijdag van de uni deden er misschien wel 100 mee en onze afdeling had 10 lopers.

Tussen alle uitjes door is er nog een Nederlandse hier in town. Suzanne uit Best. Ze is donderdag aangekomen en vrijdag hebben we een rondje door de stad gedaan. De zeemeermin en bij Neyhaven, het Nederlandse stukje van de stad en daarna naar de DHL run met Wouter en Suzanne.

De foto's die gemaakt zijn tijdens deze dagen zijn onderweg!

Fijn weekend iedereen!
Liefs Evi



  • 30 Augustus 2015 - 13:15

    Peter Schoenmakers:

    Leuk, iemand uit de buurt erbij.

  • 31 Augustus 2015 - 21:30

    Henrie En Mieke:

    hoi Evi
    Leuk weer wat van je te horen, als ik je verslagjes lees , heb je het volgens mij wel naar je zin, mooi.
    Hier op het't Boterik gaat ook alles zijn gangetje
    mvg
    Henrie en Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evi

Mijn verhalen, mijn Deense avontuur!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 7084

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: