Terug op 4 hoog - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu Terug op 4 hoog - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu

Terug op 4 hoog

Blijf op de hoogte en volg Evi

30 November 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Pfoe, zo'n weekendje met weinig slaap en veel Nederlandse pilsjes doet toch wel wat met je. Ondanks dat de bekertjes vrijdagavond maar 0,2 (hier is het 0,4 of 0,5) waren had ik zaterdag de grootste kater sinds tijden. Man man man, ik krijg er gewoon weer koppijn van.
Ook komt er een mooie rooie pukkel pal op mijn voorhoofd opzetten, die hebben we ook al een tijdje niet meer gezien. Ben ik toch nog ergens een jong bloempje :P

Hebben jullie het allemaal leuk gehad?
Ik vond het een geslaagd feestje! Vond het even wennen om iedereen weer te zien en om weer thuis te zijn, maar dat gevoel ging na een tijdje wel weer weg. Al voelt het nu ook wel weer goed om thuis te zijn.
En het regent/stormt hier tenminste niet :)

Zondags nog vanalles gedaan, supporteren, winkelen, frietjes eten en nog wat rose biertjes genuttigd. Veelste laat naar bed natuurlijk.

De vlucht was weer goed gedaan. Ook vanochtend binnen iets meer dan een uurtje op de eindbestemming, na wat turbelentie en wat extra rondjes boven Kopenhagen te hebben gevlogen stond ik weer veilig aan de grond voor half 9.

En vanavond: heel vroeg naar bed.


Vorige week heb ik toch iets gedaan wat ik normaal nooit zou doen.
En jullie raden het ook nooit.
Ik ben naar een opera geweest. En dat was eens en nooit meer. Mijn Deens is toch niet zo goed als ik dacht, kon er geen klap van verstaan.
Er gingen allemaal mensen dood en het was echt een niet vrolijk en treurig verhaal. Hadden we ook nog eens staanplaatsen gekocht maar geluk voor ons het was niet uitverkocht :)

Het voetbal is ook tot een eind gekomen. De trainingen worden geregeld afgelast en omdat ik nu 30 min moet reizen om op het veld te komen, druk ben met het afronden van de experimenten etc heb ik mijn voetbalspullen van de week mee naar huis genomen.

Dit weekend sinterklaas en ook wij doen daar aan mee. Al gaan we helaas niet meer met z'n 4en een weekendje weg. De stiefvader van Rasmus is een Nederlander, Gerard en hun vieren altijd met het gezin sinterklaas en ze vonden het super leuk dat ik nu mee kan doen omdat het Dutchie weekendje niet meer door gaat.
Ik ben al druk aan het bedenken wat voor gedichtje ik ga maken en de cadeautjes heb ik in Nederland gekocht.


Ik vond het leuk en gezellig om jullie weer te zien en tot over 18 daagjes allemaal!!
Geniet van sinterklaas en tot snel

Liefs Evi xxx






  • 02 December 2015 - 11:11

    Marian:

    Heey Evi,

    Wij vonden het ook fijn om jou weer in ons midden te hebben, en ik heb GENOTEN van m`n Sara feestje!
    We zijn blij om te zien en horen dat je het goed naar je zin hebt bij Rasmus en Anna.
    Veel plezier met de Sinterklaas avond en succes met de afronding van je stage.

    Liefs mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evi

Mijn verhalen, mijn Deense avontuur!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 7083

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: