Op de fiets naar de uni - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu Op de fiets naar de uni - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu

Op de fiets naar de uni

Door: Evi

Blijf op de hoogte en volg Evi

17 Augustus 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Daar zit je dan op de fiets naar de universiteit en je twijfelt of je rechtdoor moet of naar links. En dan sta je zomaar langs een kanaal die dwars door de stad gaat en nog niet eerder hebt gezien.
Maar een telefoontje naar Maria (mijn collega) en ik was weer terecht. De universiteit was om de hoek, hihi..

Al begon het niet helemaal vlotjes, het was een super leuke en relaxte dag!
Hier op het lab mag alles, dat is heel wat anders dan in NL. We zijn al begonnen aan ons vooronderzoek. Deze en volgende week oefenen en daarna al voor het echie.

Maria is een workaholic. Ze is bezig met 3 onderzoeken tegelijk en dan moet ze ook nog een babysitten op mij.

Op naar de volgende keer!

Houdoe, xx Evi


  • 17 Augustus 2015 - 20:09

    Petra:

    Je 1e internationale schooldag. Leukkk..
    Lees graag de komende maanden mee

  • 17 Augustus 2015 - 20:48

    Ad:

    Hey Evi, een hele leuke, gezellige, gekke,mooie tijd daar. (en vooruit dan...ook een leerzame). Leuk dat je zzo'n site bijhoudt.

    Grt. Ad

  • 17 Augustus 2015 - 20:49

    Peter Schoenmakers:

    Babysitten? Mwah, lijkt me dat je die leeftijd net gepasseerd bent.

  • 17 Augustus 2015 - 21:04

    Mams:

    Fijn om te lezen dat het een leuke dag is geweest.
    En wat dat kanaal betreft, och o ja bij ons ligt een brug.
    Ha Ha
    Tot de volgende keer



  • 17 Augustus 2015 - 22:18

    Bianca:

    Hoi Evi,

    Leuk om te kunnen lezen wat je daar zoal mee maakt.
    Heel veel succes en we gaan je volgen.
    Groetjes uit Haghorst

  • 17 Augustus 2015 - 22:44

    Fam Van Hersel:

    hoi Evi. Fijn dat je een leuke eerste dag hebt gehad. Wij gaan je met plezier volgen.
    groetjes Henrie en Mieke

  • 18 Augustus 2015 - 11:36

    Sylvia:

    Leuk om het zo te volgen! Ik zal uitkijken naar je verhalen en binnen no time ken je daar ook gewoon de weg :)

  • 19 Augustus 2015 - 08:51

    Kees Rodenburg:

    Knap werk, hoe je het allemaal hebt georganiseerd! Succes en vel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evi

Mijn verhalen, mijn Deense avontuur!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 7113

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: