BNN: van de straat - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu BNN: van de straat - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu

BNN: van de straat

Blijf op de hoogte en volg Evi

14 November 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Ook hier in Denemarken was het even stress. Na een weekje zwerver te zijn geweest heb ik gelukkig weer een nieuw plekje gevonden en ben ik vollop aan het genieten van mijn laatste dagen. Alle stress is weg en ben weer een ervaring rijker.

Verder ben ik de laatste weken heel erg druk geweest op de universiteit met het onderzoek. Heb ik een weekendje genoten in Jylland en geniet ik nu vollop van de laatste weken die nog komen gaan.

Gisteren een opgesloten gezeten in een escape room en daarna de avond afgesloten met een coctailtje. Zometeen hoop ik een nieuwe outfit te scoren voor het grote ik wordt 50 feest van smam en ben ik hard aan het leren voor mijn tentamen die ik ook in dat weekendje heb.

Vorig weekend zijn de vrienden van Bram en Wouter overgekomen en hebben we de boel hier op stelten gezet. Het was zo erg dat de vrienden van Wouter helemaal niks meer konden herinneren van de vrijdag.
Hier werd vrijdag het Kerstbier gelanceerd. Ieder jaar is dat een grote happening in Denmark maar het bier is niet te drinken. Elk jaar brouwen Carlsberg en Tuborg hetzelfde bier en ieder jaar drinkt iedereen totdat ze niet meer kunnen lopen en ieder jaar zegt iedereen weer dat het bier eigenlijk niet te pruimen is.

En sinterklaas is in Nederland hoor, hier kennen ze dat dan helemaal niet. Wij gaan het met zijn 4e toch vieren en meteen als een soort van afscheid een weekendje weg.

Alles gaat weer goed met mij, heb het in mijn nieuwe huisje/kamertje heel erg naar mijn zin en het is beter dan waar ik eerst zat.
Mijn nieuwe adres is
Livøgade 11 4. tv 2100 København.
Anna Thaarup en Rasmus

De stiefvader van Rasmus is een Nederlander. Zijn familie viert ook sinterklaas. Helaas is dat hetzelfde weekend als ons weekendje en kan ik hier jammer genoeg niet bij zijn.

Ik ga snel even een lekker eitje bakken en tot over 2 weekjes allemaal!!

Liefs Evi xx








  • 22 November 2015 - 22:23

    Peter:

    Ik hoorde het vanmiddag van jullie pa. Mooi dat alles op z'n pootjes terecht is gekomen.
    En die laatste weken kom je ook wel weer door. Nog veel plezier daar, succes met de studie en tot komend weekend!

    Houdoe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evi

Mijn verhalen, mijn Deense avontuur!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 7101

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: