Het kan hier allemaal!! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu Het kan hier allemaal!! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Evi Broek - WaarBenJij.nu

Het kan hier allemaal!!

Blijf op de hoogte en volg Evi

12 September 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Handschoenen met een kort rokje, een witte legging en een gekleurde panty in sandalen, ja jongens het kan maar het is geen gezicht haha

Deze week was een druk weekje.
Mijn verslag moet volgende week ingeleverd worden. Ik had het naar Maria gestuurd maar Maria had nogal wat op en aanmerkjes en gelukkig ook wat pluspuntjes, dus het was niet helemaal rood gemarkeerd.
Ook zijn we overgestapt naar een ander soort drug omdat we met deze drug tegen een probleem aan liepen. De drug bleef een gelachtig geleitje en dat is niet wat we willen. We willen kristallen (poeder) om mee te werken.
We willen nu een drug gebruiken die tegen Malaria werkt, dus we hopen dat deze drug geen problemen oplevert.

En de zomer is hier denk ik toch ook over. Het zonnetje is er nog steeds maar de temperatuur is wel gezakt naar 15 graden denk ik. Morgen ga ik een winterjas kopen, want 's avonds is het toch wel BRRRR...

Ik ben een mens en zeehond in een sinds mijn eerste training van dinsdag. Helaas kennen ze hier geen antaflu snoepjes. Maar iets van ricola, waar een hele vieze smaak aan zit.

Mijn eerste voetbalminuten zijn gemaakt.
De 2e helft was mijn helft. Ik kwam in, de bal kwam mijn kant in en goal!!!!
Maar helaas dat was een tegendoelpunt.. Ik stond links achter, en had 2 man tegen me. Het team moest nog even wennen aan mij en ik natuurlijk ook aan hun. Ze spelen anders als wij doen. Als de bal links in het veld is, staat iedereen links, ze spelen heel dicht op elkaar en ze spelen alleen maar naar voren. Dat was voor mij natuurlijk wel even wennen en zeker omdat ik normaal op het middenveld sta en minimaal 2 meiden achter me heb.
De training is toch ook wel serieuzer als bij ons. Gewoon even 300m hardlopen, weinig afwerking en heel veel technisch. Dat was dus ook niet echt voor mij weggelegd. Maar het was leuk om te doen en ik ben blij dat ik mee mag doen :)

De plannen waren er om dit weekend naar Malmö te gaan maar die zijn geweizigd.

En een koning in de familie, altijd leuk!! Gefeliciteerd ome Marcel :)
Heb al een mooie foto voorbij zien komen!
Ik hoop dat de kermis een leuk feestje was en dat jullie een oliebol (of 3) voor mij bewaard hebben,

Dit weekend hebben ze hier van het appartement complex, tuinweekend.
Dat betekent dat ze 2 dagen de tuin gaan bijhouden, onkruid wieden, nieuw dak op het tuinhuisje en afsluiten met een goede BBQ!
Vorige keer hebben ze de fietsenhokjes geschilderd en dit doen ze 2 weekenden per jaar.

Krijg telefoon van het thuisfront dus sorry voor de spelfouten heb ze niet meer gecontroleerd,
Fijn weekend allemaal en de groetjes van mij!

Liefs Evi!

  • 14 September 2015 - 20:33

    Henrie En Mieke:

    Hoi Evi.

    Vond het gister heel leuk om te skypen met je! ennuh dat van die zeehond klopt hoor. Jammer dat je dat oploopt tijdens je lievelingsspelletje. Ik denk dat de denen het voetbal gewoon niet snappen, maar ik twijfel op dit moment ook aan onze nederlandse ploeg. Dat was bagger. Maar je vertelde dat je die wedstrijd gezien had. ...

    het komt helemaal goed met verslag, weet ik zeker.
    Ik snap het woord drug niet. Bedoel je hiermee drug zoals wij het kennen, ( coke, xtc etc) of het Engelse woord drug, in de zin van medicijnen. ? wat willen ze met onderzoek bereiken??? Weet trouwens niet eens of je er over mag vertellen.??

    blijf je volgen, tot de volgende keer.

    groetjes Mieke


  • 16 September 2015 - 20:17

    Evi Van Den Broek:

    Drug als in medicijn maar de ratten worden wel gewoon hartstikke stoned. Ik mag er helaas niet te veel over zeggen maar het gaat om de opname van de drug. Dus beetje met tot welke mate kan het en wat als de dose te veel is.

    Skype is de beste uitvinding die er is. Google maps is verleden tijd :P


    Liefs Evi

  • 18 September 2015 - 16:38

    Lieke:

    Jij met gekleurde panty in sandalen, ik met een klomp aan m'n voet. Eef, wat hebben we toch 'n modieuze familie! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evi

Mijn verhalen, mijn Deense avontuur!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 7106

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: