Mijn eerste reis - Reisverslagen van Evi van den Broek - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Evi van den Broek - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Daar ben ik dan in Denemarken.

Vanuit het vliegtuig zag ik een groot land en veel ruimte. Helaas heb ik bij het appartement maar een klein balkonnetje, ik mis onze tuin nu al.

Vandaag ben ik naar een vliegtuigshow geweest. Straaljagers, stunt vliegtuigjes, helicopters en 2 grote vliegtuigen toonden daar hun kunsten.

Heb al een typisch Deens broodje op met veelste veel rode kool, het was lekker.

Maandag start mijn avontuur op de universiteit. Van buiten lijkt het een oud gebouw, beniewd hoe het er van binnen uit ziet.

Tot horens
Groetjes Evi

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Het zit erop..

30 November 2015

Terug op 4 hoog

14 November 2015

BNN: van de straat

26 Oktober 2015

Eins, zwei, drei saufen!!

15 Oktober 2015

TaaduuuTaaduuuTaaaduuu
Evi

Mijn verhalen, mijn Deense avontuur!

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7104

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: